maanantai 7. elokuuta 2017

INSTAWEEK 31

Viikonloppureissu Helsingissä on nyt ohi ja paluu arkeen on koittanut. Minulla on tänään iltavuoro ja yritän nyt seuraavan muutaman tunnin aikana saada itseni työvireeseen. Se on jännä, miten tuommoinen vain kuudenkin päivän loma saa aivot hyvin nollattua. 

Kuinkas teidän viikonloppu sujui - olitteko reissussa vai kotosalla? :)

Instasta löydät minut @lillil89 nimimerkillä, joten otahan seurantaan, jos et ole vielä seuraaja :).


1. Maanantaina leivoin töiden jälkeen kanelikierrepullia, jotka laitoin pakkaseen hätävaraksi, jos joku sattuukin yllättäen tulemaan kahville.
2. Loman ensimmäinen päivä ja sen nassu.
3. Aloitin lomalla ostamalla 5kg mansikoita.
4. Herkkulounas.


1. Keskiviikkona kävin ostoksille ja kotiin toin meille Arnoldsin donitsit jälkkäriksi.
2. Näin Hennaa pitkästä aikaa.
3. Minulla on pirtsakoiden villasukkien teko meneillään, toivottavasti saan nämä onnistumaan, koska nämä tulevat olemaan joululahja.
4. Perjantaina käväistiin Herkkuhetkessä kahvilla.


1. Diegon lempinukkumapaikka löytyy pyykkitelineen alta.
2. Menossa kohti Korkeasaarta.
3. Ilta-auringon ihastelua Hiltonissa.
4. Ennen kotiinlähtöä kävimme vielä syömässä Forumin Beef&Grill-ravintolassa.

2 kommenttia:

  1. Mä oon koko ajan luullut, että seuraan sua instassa, mutta täällähän mä näitä sun instakuvia olen aina kommentoinut :D Korjasin nyt kuitenkin asian ja seurailen instassakin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama homma, hieman hämmennyin, kun katsoin sun profiilia eilen ja tajusin, etten seuraakaan sua :D.

      Poista