perjantai 11. elokuuta 2017

ELOKUUN BETTE BOX

Vitsit on vaikeaa väistellä somessa aina kuukauden Bette Boxin sisältöä, kun on tässä jälkimmäisessä toimituserässä. Kovasti olisi tehnyt mieli avata parikin postausta liittyen boxiin, mutta maltoin sentään mieleni. Toisaalta tässä kuussa olisi ollut ihan sama vaikka yllätys olisi selvinnyt aikaisemmin, koska minä petyin tämän kuun boxiin - se oli tylsä! Ainut hyvä asia oli, että boxin tuotteiden yhteishinta nousi reippaasti boxin hinnan ylitse, mutta muuta hyvää en boxista keksinytkään. Pari yksittäistä tuotetta hieman kiinnostavat, mutta olisin kaivannut sitä vau-tuotetta. 


Listerinen suuvesi - Ensimmäinen nukahdus tuli tämän tuotteen kohdalla... Okei tuote varmasti tulee käytettyä ja se on hyödyllinen, mutta hei come on?! 

Cleanin hajuvesitesteri - Hajuvesitesterit ovat aina mieleeni ja Cleanin hajuvesi oli ihan kiva testata, koska olen pohtinut olisiko tästä hyväksi arkituoksuksi. Tuoksu on kuitenkin hieman liian tylsä makuuni.

Nivean Intensive Care käsivoide - Käsivoiteita kuluu aina paljon talvisin, joten käsivoiteet tulevat aina olemaan hyödyllisiä. Minulla kuitenkin on jemmassa jo monen monta käsivoidepurnukkaa, joten en tiedä kuinka ehdin tätä Nivean käsivoidetta käyttämään.

Lumenen uudistava yövoide - Lumenen tuotteet ovat aina kivoja, mutta tämän yövoiteen kohdalla mulla on sama ongelma kuin käsivoiteiden. Minulla on pari yövoidetta jo käyttöjonossa, joten hetki menee ennen kuin pääsen testaileen tätä yövoidetta.


Helein Skin, Hair & Nails kauneusravintolisä - Helein Skin kauneusravintolisä toi kivasti hintaa tuotteilla, koska tämän purnukan hinta on n. 27€. Toisaalta siis hyvä, että tämä tuli boxin mukana, koska harvemmin raaskin itse kauneusravintolisiä ostaa.

Manna Kadar Prime Time - Kiinnostavin tuote oli yllätys yllätys Manna Kadarin pohjustusvoide, mitä voi käyttää esim. huulimeikin tai silmämeikin pohjustajana tai sitten korostukseen tai ihan vain peiteaineena. Monikäyttöisyys on aina plussaa!

Iberon ripsentaivutin - Toinen nukahdus tapahtui ripsentaivuttimen kohdalla, koska pakko myöntää, etten ole koskaan oppinut käyttämään ripsentaivuttimia. Joskus teininä kokeilin, mutta ei ollut mun juttu. Kai se nyt on pakko taivuttamista kokeilla uudestaan - eihän sitä tiedä, jos vaikka siitä innostunkin.

Mitä te piditte kuukauden boxista ja mikä tuote oli suosikki?

6 kommenttia:

  1. Mä kyl tykkäsin boxista, Heleinit meni heti käyttöön ja toivon,et ne on hyviä! :) Mä luulen,et kyllästyn lumeneen, kun sitä on jo boxissa.. enkä kyllä pääse oikein sisään myöskään tohon ripsientaivuttimeen. En oo tähän mennessä taivuttanyt kuin teininä, jonku 2 kertaa - en tykännyt, joten mä luulen,et tonkin taivuttimen annan pois..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama homma ton ripsentaivuttimen kanssa :D. Lumenea on tainnut olla joka boxissa.. Olisi kiva, että se korvattaisiin edes jokatoisessa boxissa jonkun toisen merkin, vaikka jonkun toisen kotimaisen merkin, tuotteella.

      Poista
  2. Oho, enpäs tiennyt että tuo Manna Kadarin tuote on noin monikäyttöinen! Mun boksista puuttui kokonaan infolappu niin on kiva lukee blogeista mitä näillä voi tehdä, hah!
    Mun suosikki oli tuo Kauneusravintolisä, koska en olis ikinä itse sitä ostanut. Muut tuotteet on vään plääh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauneusravintolisä oli kyllä hyvä, koska ei kyllä tuolla hinnalla tulisi itse sitä ikinä ostettua :D.

      Poista
  3. Mun tekisi mieli tilata Bette Box, mutta jos taso on tätä, niin ehkä jätän väliin. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, välillä boxi on loistava, mutta joukkoon mahtuu myös näitä tylsempiä kokonaisuuksia.. :/

      Poista