maanantai 19. kesäkuuta 2017

INSTAWEEK 24

Ah ihanaa, se olisi maanantai ja vapaapäivä! Olen odottanut tätä juhannusviikko kuin kuuta nousevaa, koska minulla on vain muutama työvuoro ja olen koko juhannusviikonlopun vapaalla. Sää ei näytä tosin kovin lupaavalta, mutta onneksi nyt näyttäisi aurinko paistavan ulkona :). Minä ajattelin tänään suunnata Ideaparkiin etsimään itselleni jonkinlaisen kesämekon hellepäiviä varten. Olin kaavaillut mekkoa juhannuksen rientoihin, mutta luulen, että sää ei ole ihan mekolle sopiva...

Joko siellä ruutujen toisella puolella odotetaan innolla juhannusta ja minkälaisia juhannussuunnitelmia teillä oikein on? :)


1. Maanantain vapaapäivän nassu.
2. Maanantaina loihdin kanakeittoa, mikä oli ehdottomasti paras keitto, minkä olen koskaan tehnyt!
3.-4. Työmatkan upeaa kukkaloistoa.


1. Minun kaunis koirani.
2. Masin kanssa käytiin metsässä kävelemässä.
3. Kotikotona käymässä.
4. Juhlistettiin täytekakulla siskoani, koska hän sai töitä.


1. Nakkikääröjä tuli kokeiltua ensimmäistä kertaa ja voin kertoa, että näitä tehdään vielä useamman kerran tämän kesän aikana. Tänäänkin tein yhden pellillisen nakkikääröjä.
2. Viikonlopun huulipunapäivä ennen iltavuoroon lähtöä.
3. Sunnuntaina illalla töistä lähtiessä piti pysähtyä kuvaamaan kauniita lupiineja. 

2 kommenttia:

  1. Ihanan aitoja kuvia :) Ja kyllä, innolla odotetaan Juhannusta! Saadaan vihdoin taas pitkästä aikaa koko kaveriporukka kasaan möksälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Henna! :) Mökkijuhannus kavereiden kesken kuulostaa hyvältä! :) Toivottavasti aurinko näyttäytyisi juhannuksena edes hieman :).

      Poista